Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Monday, December 5, 2011

MAJLIS PERKAHWINAN ABG KU... part 4

NUZUL ANUAR&SUTRIANA (TAWAU , SABAH) ...PART4
Pic2 sepanjang majlis nikah dan bersanding


MAJLIS NIKAH (PAGI)
 
majlis nikah di rumah, taman semarak, tawau




majlis nikah di rumah, taman semarak, tawau, pihak perempuan all in pink.. aku n adik adik pakat pakai blue.. hehehe , baju aku mak angkat aku sponsor ...

MAJLIS BERSANDING



majlis bersanding  di dewan
Pelamin nih abang aku design sdri...

acara tepung tawar, abah tgh mengusik pengantin


mak juga pandai mengusik


.





pakusu n anak2,pakndakn makndak,mak ,abah n fikri...
aku , adik2 ngan famili abg aku...

acil tati ngan anak... baik sgt famili nih...jadi kami nyer tour guide..



No comments: