Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Thursday, November 17, 2011

Kenduri Kawen Sepupu kak Diba.... DEKG n FARAH (PUCHONG & DEWAN PERDANA KERAMAT MALL)

Baru2 ni aku di undang ke majlis perkahwinan  sepupu dari kakak angkat aku.. pengantin perempuan tuh org Puchong... dan kebetulan pula majlis bersanding diorg wat kat DEWAN PERDANA KERAMAT MALL.. so x jauh dari umah aku, satu bus mereka mai dari kedah... tapi aku n kak diba p asing lah...aku amik dia bw blik umah selepas majlis nikah kat puchong.... yang lain xmau ikut tinggal kat apptment MUTIARA kat OLD KLANG ROAD... :)

Sempena tarikh yg cantik 11.11.11 berngsung majlis akad nikah pasangan wan tarmizi dan farah....

Alhamdulillah syukur semuanya selamat... 

mak pandang apa tu mak.. terselit pic mak angkat aku.. awet muda tau mak angkat i... huhuhu..



sblm majlis berlangsung...

Noh hujan lagi...

PIC DIA ATAS ADALAH PIC MAJLIS NIKAH ... 11.11.11


MAJLIS BERSANDING DI DEWAN PERDANA KERAMAT MALL 12.11.2011

NI LAH PASANGAN PENGANTIN , CANTIK KAN PENGANTIN PEREMPUAN TU..




kat bawah ni pic2 yg sempat diambil masa majlis...

pic famili dari kedah yang mai satu bas tu... kak ilah pun ada..

pic aku ... huhuhu... :)

kak diba sempat lagi post tgh makan :)
kat bawah ni pic masa dlm perjalanan aku ke DEWAN PERDANA KERAMAT MALL , bosan lam keta jalan jem...



bawah ni pic adik aku ngan mama dania(laila )..






Seronok pi majlis org kawen kan.. dpt jumpa ramai org n tengok gelagat manusia.. :)

*dek g ni best friend ngan AG COCO/HUJAN so ramai lah artis indi mai majlis nih... HUJAN/COCO/AWAN BAND  & BYK LAGI... cuci mata lah ku sambil berhibur TGK persembahan nyanyian...


No comments: