Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Thursday, November 10, 2011

Ariesha Dania

Ariesha Dania

 Nilah dia si comel yg skrg ni menjadi sbhgian dari buah hati aku selain anak buah kesayangan aku Raja Muhammad Aqeel Haqimi... si comel nih anak kawan aku... laila... bakal adik ipar aku kot... insyaallah...


 
 Klu datang umah mesti xmau balik... kadang2 mama dia pun pelik.. melekat sungguh dia ngan aku , kdg 2 terpaksa mama dia izinkan dia tido sini...klu nak suh balik pun , mmg aku kene hantar sampai pintu keta..

pelik kadang2...   dulu masa aku mengajar sekolah cina, principal aku sll tanya," u pakai apa ek , budak2 kecik semua suka sama u..."... aku sym jer... ada mummy smell kot.. hahaha...  wlupun aku sdri lom kawen lgi..kik3...

 comel kan die ni...


 berbalik cerita ttg si comel nih.. aku sll sembg2 ngan dia.. dia ni baru umur 3 thn tapi keletahnya... macam2 gelagat.. seronok sembg..bila tanya dania besar nak jadi apa... dia akan jawab.. nak jd cam Mia Sara Nasuha... hehehe.. kadang2 bila tgk ada iras2 mia si dania nih.. mana xnya.. nak potong rambut pun cam mia..

lagi ttg dania ni, dia suka menyanyi.. menari , makan gula2, kerepek bawang, coklat kit kat , paling suka makan benda yg masam2.. pelik budak kecik  suka makan yg masam2... lagi suka hello kitty... pening kdg2 melayan dia tgk pic hello kitty ...  dan sekarang nih dia suka mekap2..klu masuk bilik aku habis lah.. nanti dia amik set mekap aku suh aku mekapkan.. adoiiii... mmg nak jadi artis kot dia ni nanti.. hehehe...

tgk sdrilah gelagat dia... suh amik gambar lak tuh.. kik3...

Tengok lah mata dia yang hijau tu.... dia cakap baju  dia hijau , jadi nak mata hijau juga... hehehehe...

No comments: