Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Saturday, January 8, 2011

HATI...

"Tika hati dihimpit rasa terhiris ....
lalu ku baringkan kesabaran agar sebuah ikatan dpt aku pertahan kan..."

kadang 2 kita tidak dapat lari dari merasa kecil hati dalam sesebuah perhubungan.. antara keluarga.. kawan2 ..malah pada yang tersyg sekali pun.. kenapa kadang kita sukar untuk melafaz kan apa yg sebenarnya terkandung dalam hgati kita.. adakah kerana kita tak mahu org 2 yg kita syg rasa sedih.. kecewa atau apa saja setelah kita berterus terang.... itu yg sedang aku alami.. terlalu byk benda yg tidak dapat aku luah kan pada org2 yg aku syg.. demi sebuah ikatan.. aku lebih rela memilih untuk memendam rasa.. semoga ada yang mengerti perasaan yg aku alami...

No comments: