Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Thursday, December 8, 2011

Hari Lahir ku Yg ke ? ...07-12-2011



Syukur alhamdulillah... buat sekian kalinya aku menyambut hari lahir ku yg ke_ .. semoga dgn meningkatnya umurku..semakin aku menjadi lebih matang dan dewasa... macam2 azam yg aku tanam sempena hari lahirku ini... 

aku x niat nak sambut sebenarnya hari lahir kali ni , tetapi oleh kerana mak ada rezeki sikit, jadi mak aku suh lah wat jamuan sikit, panggil adik2 tiri n mak tiri aku , kebetulan salah sorang adik tiri aku sambut hari lahir sama dgn tarikh aku lahir... berkongsi hari gembira kan lebih bermakna... :)


mak yg sponsor kek nih,,, sdpnya...

masak sikit2 je... aku grg mee hoon , nouget n sosej je.. mak wat kueh...
kek warna pink tuh untuk adik tiri aku, mak sponsor gak..

pic aku di hari kelahiran aku..

potong kek.. alalala

syahirah syazana shalabiah ... yang pakai tudung merah tu...  sambut hari lahir yg ke 12
yang pakai tudung hitam tuh mak tiri aku...


mak lah nih suh amik pic juga..  hehehe malu2...

No comments: