Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Friday, December 30, 2011

im sorry

Ahaks status apakah itu.. hehehe.. adoi.. lama sgt aku x update blog..kblkgn  nih aku x bape sihat.. disamping agak sibuk dgn perbagai urusan... byk entry yg aku nak citer tapi x berkesempatan....

selepas beberpa hari aku menyambut hari kelahiranku.. aku , adik , mak n abah ke penang.. umah adik aku lah.. maklumlah diorg x dpt ikut p sabah ari tu so mak dan abah nak sgt lah p jumpa cucu kesygn dia tuh... lbh kurg sepuluh hari kami kat sana.. sempat lah aku jalan2 pi pesta Penang.... hehehe... dan oleh kerana aku dah dkt ngn kedah so aku sempat melawat mak angkat aku  kat  sana 4 hari gak lah aku kat sana.. urmm seronok... saja lah nak hantar ole2  yg aku beli tuk diorg sefamili dari sabah ari tuh...

balik je dari kedah aku trs ke png semula sbb mak n adik aku still ade kat umah adik aku... mak x mau ikut p kdh sbb nak tolong adik aku kems barang, kbtln nak pindah umah baru awal thn nnti.. rezeki anak dia kot.. dpt juga die dpt duduk umah sdri akhirnya... berbalik pada cerita aku td.. sampai ja aku di png ptg tuh.. aku tiba2 di serang demam panas.. aduhai mmg x larat.. sian adik aku.. x dpt aku tlg kemas sbb aku langsung x leh nak bgn... keesokan hariny pula aku nak pulang ke kl... adoiii... balik lah aku dlm keadaan x sihat.. naik bus lak tuh.. abah dah balik dulu... abah stay 3 hari jer masa tuh... byg kan tgh x sihat kene jln jauh... uwaa.. rasa macam beku ja lam bus.. adoiii...wat kuat jek lah...

sampai jerk kl.. mmg 2 hari aku x blh nak nak kemana2.. mmg x sihat... x ni kena demam teruk... sampai skrg nih pun aku still batuk n selsema.. dr kata demam virus mmg teruk sikit.. aku jrg sakit tp bila aku sakit... mmg teruk lah...

kakak aku nih dok perli... haiii org kuat pun leh sakit.. ceh... senget.... wlu apa pun syukur semuanya selamat..  sekarang nih aku cuma sibuk untuk merangcang majlis menyambut menantu ,dan majlis akikah anak buah kesygn aku tuh... hehehe...


kat bawah nih ada lah pic2  perjalanan aku sepanjang bulan disember ini...






byk pic lagi.... x leh uplode ..line lembab gila.. adoii sakitnya hati.. huk3..





No comments: