Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Thursday, December 1, 2011

MAJLIS PERKAHWINAN ABG KU... part 2

 NUZUL ANUAR&SUTRIANA (TAWAU , SABAH) ...PART 2
(Hantaran)


   Di tawau aku dan mak menginap di hotel yg baru saja di bka .KING LEE HOTEL.. betul2 di tgh bandar tawau. blh thn.... btl2 dpn KFC 24 hour dan di atas nya panggung wayang pula...dekat dgn bus stand, dan paling best pasar pagi dia... hehehe mak aku lah paling suka... makanan yg sedap2 tetapi murah...nasi kuning , pulut inti... macam kuih muih lah.. tapi syg x dpt nak amik gambar  sbb  aku pun x teringat nak amik gambar... adoiiiii... next time kot...huhu

Sabah chiken rice






Oleh kerana aku dah sampai lebih awal (dgn  niat  nak g shopping n jalan2.. hehehe )  aku kene lah jadi org kuat bagi pihak pengantin lelaki.. 11 hantaran byk gak tuh... bg aku yg berada di tempat org nih... bhn2 nak wat hantaran pun limited cikit so guna apa yg ada jek lah......... 





Perfume BODY SHOP dan Alat solek 


Kasut


Jam tangan POLO

Bekas Cincin dan Cek hantaran RM13,000.00

Ni dia mas kawen, RM 884.15 ... lucu kan... hehehe last minit nyer keje... malam sblm nikah kul 12 lbh br abg aku bagi duit... mmg  wat pakai apa yg mampu jerk lah.. kik3... budak2 suka  lah. tkt gak aku .. kot2 hilang .. naya jerk....




coklat.. nyum3

No comments: