Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Friday, September 16, 2011

TRIP TO A/S-YAN-KEDAH

Sempena cuti2 raya nih aku mengambil kesempatan ini untuk ke rumah keluarga angkat ku di YAN , kedah... so aku main redah jerk p... x rancangpun ... dgn niat nak surprisekan diorg semua...

so bersiaplah aku awal2 pagi lagi , mintak izin mak nak p dan mak sdri yg menghantar ku ke station lrt... sesampai saja di PUDU SENTRAL .. aku terus mengambil tiket yg palin awal... jam 9pagi..

urmm bagus... semuanya berjalan dgn lancar...

Pic lam bus ke alor setar, kedah... bus ETIKA ....RM39.00 jer..... ok gak bus nih.... x ramai org mungkin sebab hari org bekerja kot.....





Permandangan yg cantik sempat aku amik dari dalam bus....tepi highway PLUS ke utara..




cerita yang seterusnya pada post yg akan datang...

No comments: