Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Saturday, September 17, 2011

TRIP TO A/S-YAN-KEDAH : PART3

Setiap kali aku ke KEDAH , TAMAN SAMUDERA YAN, KEDAH.... Ini lah destinasi yg sering kali aku kunjungi, Rumah keluarga angkat ku..



Inilah Pic permandangan dan juga jalan masuk ke taman perumahan kakak kesayangan aku miss Adibah Ahmad.... TAMAN SAMUDERA , YAN,KEDAH



 NI PIC KEADAAN DALAM UMAH KAKAK KESAYANGAN AKU....

Sederhana jerk.. api cukup selesa untuk bertamu di sana...                                                                                                                 
Ada byk lagi pic yang nak aku  share bersama , termasuk dgn suasana di dalam umah ni. tapi tk kesampaian kerana ada lah  sebab2 yang tertentu....  tp rasanya cukup memadai dah kot pic yg aku dah kongsi nih... hehehe jangan marah ek...

*** Aku syg  sgt dgn keluarga ini... banyak memori suka duka aku bersama keluarga ini.....

No comments: