Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Tuesday, January 10, 2012

Memanjakan diri di SPA ..:)

Lama x pegi SPA... dulu masa keje wat direct sale selalu lah p SPa..sbb partner yg sll ngan aku suka  pi sPA dan salah sorg dr dealer aku ade spa tu yg wat aku sll pi lah.. dpt discount byk... hehehe.... la ni dah x blh p sbb spa tuh ade kat johor..dan aku dah x keje wat sale lagi..
 
Oleh kerana dah lama x pi kbtln adik aku nak belanja aku bersantai di SPA
mmg rezeki lah... so adik aku dah wat appoiment Jumaat lepas 6.1.2012 dan aku pun menuju ke sebuah SPA di Sri Petaling.. ADVANCED BEAUTY AESTHETICS nama  tempat tuh.. senang nak cari..

Appoiment aku ngan adik aku (eifa) jam 330 ptg.. sampai jer dah terlewat sikit.. tp stil kedatangan aku n adik aku di sambut dgn begitu mesra dan baik sekali... kami diminta menunggu sbntar kerana mereka sdg menyediakan bilik untuk kami berdua.. dan x lama lps tuh kami di bawa ke bilik spa dan semuanya bermula.. hehe

best sgt.. bdn rasa segar semula... kulit rasa lembut sgt... wlu pun aku mmg tiap hari x tinggal losyen badan tapi ni rasa lain sgt..best...:) 

oleh kerana adik aku yg baru pertama kali  berSPA ni pun berpuas hati dgn service dan produk ADVANCED BEAUTY AESTHETICS ni... so kami pun sign up jadi member.. n dpt lah berSPA kat situ dgn potongan harga yg agak menarik selama setahun..  urmmm agak Mahal tapi berbaloi untuk aku hadiah kan buat diri sdri... Kecantikan kan hak milik setiap insan..kui3. RM1500++ setahun berbaloi kot.. :) dgn consultan persendirian... mmg berbaloi... lbh 10 jenis trtmnt tau.. hope sesuatu yg mengenbirakan baka mewarnai thn2012 ini.. :)


Pekerja SPA yang sedang sibuk mengurus MEmbership aku ngn adik aku....

Adik aku yang sdg termenung menunggu bilik sdg di siapkan..  :)

Lenngang.. sebab dah petang..

Ni lah pic syok sdri aku selepas berSPA dan Wat FACIAL...



No comments: