Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Monday, August 23, 2010

rutin bulanan....



ahaks... semalam baru jer aku mengubah posisi bilik tdur aku.. adoi.. skt pinggang gak sibuk duk mengalih meja n brg2... tkr posisi katil...harap2 kali nih ok sikit kot.. dpt lah sikit ruang tuk aku leh nama kan cam office kecik.. kik3... kelakar tul...

aku ingat nnti leh ar aku sll post kan sesuatu kat blog nih... harap 2 sesapa yg membaca dpt lah tahu apa activiti aku skrg....wat teman 2 yang dah lama tak dgr khabar aku.. im happy with my new life..... miss u much friends.. for someone... thanks to make my life bright like a star... kik3... jiwang plk...

No comments: