Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Tuesday, August 24, 2010

my sister weding day



ahaks... baru ari nih sempat aku post kan pic ni.. urmm ni mase hari bersejarah wat adik aku..harap2 adik aku ni bahagia lah hendaknya.... alhamdulillah skrg pun adik aku dah pun berbadan 2.. kui3... dgr2 khabar di jangkakan anak kembar... wah rezeki.. syukur lah...semoga adik ku selamat dan bahagia ke akhir hayat..



yang ni pula ptg lps majlis.. diorn paksa aku p shooting outdoor tuk album adik aku.. adoi.. penatnya.. thn jer tahu... maklum lah org kuat.. hehehehe tgk jer ar...



ni aku ngan best friend aku masa keje kat maxis.. nur ba'yah .. nice girl... kwn adik aku asalnya... tp lama2 jadi kawan baik aku coz kite keje satu tempat... lagi pun knl dia lama sgt dah dr dia kecik.. dah jadi cam a part of my famili lah...




Dan yang ni paling aku suka.. wah... verry2 nice pic .... heheeh tak sangka gambar ni leh jadi gini.. masing 2 nampak happy walau dalam kepenatan... kik3... lepak giler aku malam tu ... keesokkan harinya.. mahu aku tdo tak bgn2.. hehehehe... sweet memory tul.....ahaks .. pas ni tak tau giliran sape lak.. kui2... tgg jer ar... aku???? biar lah rahsia... kik3..... bg adik 2 ar dulu... kui3....



ok that all for my post today.. ahaks.. sambung keje blk... lalalalala...... miss someone.. huk3...

No comments: