Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Sunday, October 2, 2011

suasana pudu raya yang baru... PUDU SENTRAL


Beberapa minggu yg lepas aku ke pudu sentral untuk menghantar kakak kesyangan aku , dia nak pulang ke Kedah setelah beberapa hari berada di rumah ku.. awal pagi kami dah keluar untuk mencari tiket bus... aku sempat lah jalan2 cuci maa kat pudu sentral.. bukan apa, sblm ni aku pi x sempat nak jalan2 pun...ni ade kesempatan aku jln2 kjp... terlalu byk perbezaan.. skrg lebis sisemaik dan selesa.. x lah sempit, panas macam dulu2... ruangmenunggu pun byk .. 


miss adibah sempat lagi membeli belah...

Di bawah nih pic suasana di Pudu Sentral yg sempat aku amik keika menunggu ketibaan bus...



Aku yang keletihan berdiri duduk di tangga sambil melihat gelagat manusia, bus lambat datang, xpalah sekurang2nya dpt luangkan masa dgn kakak aku lebih sikit.... tgk muka kakak aku tuh.... monyok jerk.. kik3... next time dtg lg ek... jgn sedih2.. kik3... jgn marah kak....lalalala


ni lah aku... sempat lagi.. hahahhaa.... kenangan di pudu raya @ pudu sentaral...

No comments: