Tenanglah...

hati harus tenang....jiwa perlu senang....walau hanya tinggal kenangan...dalam hati masih mampu tersenyum riang..jangan ada pilu..apatah lagi sendu...bila rindu datang bertandang..doa indah sudilah mengundang...takkan pernah rasa kesal..takkan pula rasa sedih ......dah memang sebegitu sedari asal....takkan mungkin jiwa letih....

Saturday, May 24, 2008

salam perkenalan


assalamualaikum.....

salam sejahtera...salam mesra..salam kasih sayang...buat semua pengunjung.....syukur kehadrat ilahi kerana masih lagi mengurniakan limpahan nikmat dah rahmat kasih sayangnya....terima kasih kerana sudi megunjungi blog saya ini...sebagai pengenalan....saya dj LoveStar.....berumur 26 thn...berasal dari kuala lumpur...dilahirkan di batu pahat johor....saya adalah salah seorang barisan dj radio kampungchat.net fm....saya bersiaran dari konti cheras kl.....niat dihati mnjadi seorang dj adalah kerana sekadar ingin menghiburkan pendengar dan ingin memantapkan skill saya dalam berkomunikasi....alhamdulillah...saya bersyukur berkat kurniaan tuhan....di beri peluang menjadi dj di radiokampung chat.net fm...disamping barisan dj dj yang sangat berbakat dan berdedikasi....

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mak abah yang sll berada di blkg saya...buat dj hanz@kak ngah yang membuka peluang pada saya untuk memdj , buat abg as(owner kampungchat.net) dan barisan dj dj kampungchat.net fm yang sll memberi tunjuk ajar pada saya...seperti dj gelap yang saya hormati...dj ricky ,dj jack,shai dan barisan dj dj yg lain yang byk memberi bantuan dan tunjuk ajar...tak lupa buat yang tersayang..terima kasih diatas kefahaman dan galakan....terima kasih yang tak terhingga dia atas jasa- jasa anda....

1 comment:

Atuk Rongak said...

Suka kay jadi dj ni..leh request lagu sampai 20buah...wahahaha ampons kay...ahaksss....."men-dj la bebaik k kay..." huhuhuhu



~PaKMaN~